RockStars



divendres, 31 de maig del 2013

31/05 SÍLABAS. AGUDAS, LLANAS O ESDRÚJULAS

Good morning ! Here you have the homework to do this weekend. They are very easy, so you shouldn't have any problems.

Don't forget to write your comment in the blog.


Sílaba 1
Hacer click en la sílaba tónica

Sílaba 2
Clasificar las palabras según el número de sílabas que tienen

Agudas, llanas o esdrújulas 1
Hay que acertar que tipo de palabra es

Agudas, llanas o esdrújulas 2
Arrasta cada palabra al cajón correcto

Agudas, llanas o esdrújulas 3
Hacer click en "pequeño taller". Una vez allí, teneis que tener todas las palabras bien clasificadas para que os pongan "ACIERTOS 1"

19 comentaris:

  1. Cristian ja he fet tots els deures, bueno els de castella encara no però ara els fare. Ah i Adam perdo per dirte que no ets el meu amic. Ha i preparau-vos per el dip dup i els examens de catala castella i els dos examens de mates

    Jan

    ResponElimina
  2. Cristian jo també he acabat els deures.Jan tens ráo prepareuvosper els examens.Una cosa Jan Lip Dup no es diu dip dup.

    ResponElimina
    Respostes
    1. no s'escriu dip dup és lib dup ay Jan... XP
      Ismael

      Elimina
  3. Cristian ja he acabat tots els deures ara pronte m'hen vaig a informatica. Ah ja hi ensenyat a sumar al meu germa jajajajaja.

    Miguel Angel

    ResponElimina
  4. Ja he acabat tots els deures han set un poc dificils m´han agradat molt.Ara estic estudiant per els examens Ah,ja vereu el dilluns que disfras portare¿Jan per qué Adam ja no es amic teu?

    Denisa

    ResponElimina
  5. Que divertido son los deveres quien acomentado ese comentario que no tiene nombre

    ResponElimina
  6. Ya he hecho los deberes han sido muy divertidos pero han sido un poco dificiles pero los he hecho.

    Andrea:):)

    ResponElimina
  7. Ja he acabat tots els deures han set facils.He estudiat per els examens.Segu que algu de calse fara alguna escusa per el dilluns.

    ResponElimina
  8. Ja he acabat tots els deures, han set un poc difisils pero divertits. Acab de llegar de sa platja amb en Noah, hem banyat!
    Be, a veure quina excusa posau el dilluns. Si, tots hem de preparar per el ''lip dub'' i els examens de catala, castella, mates, etc.Cristian ets un bon mestre i tots ho sabem, per quants anys has set professor?
    Adeu Rockstars,

    <3 Elsie B. <3

    ResponElimina
  9. Hola Cristian jo ja he acabat tots els deures,eljoc de silaba aguda,llana i esdrujulu2 m´ha fet problemes pero an set super divertits.

    Sergio Soler:)

    ResponElimina
  10. Hola,jo tambe he acabat els deures i m'agradat.Aquesta finde setmana he anat amb la meva familia i en Jan en el meu baixei i anavam escorados.
    Yasmina

    ResponElimina
  11. hola,ja he fet tots els deures i Jan,Yasmia ah sido guay verhos ayer i Yasmina gracias por el helado.


    Adam:):):):):))):)

    ResponElimina
  12. Ja he fet tosts els deusres han set una mica dificils pero els he fet.Migue no es molt pronte per ensenyar al teu germa a sumar que ni siquiera te un mes?

    Neus

    ResponElimina
  13. Yo tanbien e echo los deberes han sido muy raidos y al mismo tiempo muy guais
    lo epasado muy guais.

    INDIRA

    ResponElimina
  14. S'ha ma olblidat fer comentari per aixo el vaig ha fer ara m'agradat molt els deures.


    Lydia

    ResponElimina
  15. Cristian los deberes an sido super divertidos



    selena

    ResponElimina
  16. Mhan´agradat molt els deures pero el que mes e de la sil.laba 2.


    Joan

    ResponElimina