RockStars



divendres, 24 de maig del 2013

24/5 PES I LITRES

Bon dia, pareix que hem de practicar la línia del pes i els litres, a més de les seves conversions. Per això, aquests són els exercicis per aquest cap de setmana.


Matemàtiques senzilles III
Ja sabeu com funciona, practicar i practicar a "la balança".

Litre 1

Joc del litre
Ajudau al mosquit a escapar !

Litre 2 i un poc de Kg
Contestar les preguntes i després fer click a la fletxa de la derecha.

Litre 3
Estau MOLT atents al que us demana i ompliu les gerres amb la quantitat correcta de líquid.



16 comentaris:


  1. Ja he fet tot els deures han estat super divertits i el que mes m'a agradat a sigut el de litre 3 m'he rigut molt amb les veus :) .

    Noah


    ResponElimina
  2. JO he fet tots es deures i eran molt divertits pero mes era el dels litros no me maretjat res

    Anthony

    ResponElimina
  3. Ja he acabat tots els deures,el que m´agradat ha set els de litres ha set molt divertit pero el del mosquit ha set dofisil pero lo he intentat i es umpoc facil.La foto es molt gracosa,m´agradat els deure i no me he maregat jejeje.

    Denisa



    ResponElimina
  4. Ja he acavat els deures m'agradat molt el joc de les litres ji ji ji ji ji!!


    Lydia

    ResponElimina
  5. els deures an set super divertits



    selena

    ResponElimina
  6. Yo he acxovado los deveres mean gustado mucho.Andrea el otro dia fue tu cumple
    loase muy guay ¿te gustaron los regalos ?<3

    Indira <3<3

    ResponElimina
  7. Ja he acabat tots els deures.A jo m'ha agradat tot , una cosa la foto era molt graciosa i el boix estava una mica tonto.


    Lluis

    ResponElimina
  8. ja he hecho todos los deberes bueno solo me falta el juego de el mosquito.Ah porcierto la foto es muy graciosa.

    Andrea


    ResponElimina
  9. Hola, ja he fet tots els deures ah la foto es molt graciosa.
    M'hen vaig a ajudar al meu pare a colocar estanteries.Jajajaja

    Miguel Angel

    ResponElimina
  10. Ja he acabat tots els deures pero el exersici de litre 3 no em funciona ho provare més tard.

    Neus

    ResponElimina
  11. Hola a todos a mi no me marea nada,por cierto nosotros estudiamos lo mismo en mates
    Ismael

    ResponElimina
  12. Hola Rockstars, vaig acabar els deures
    ahi pero hem vaig olvidar fer comentari :(
    Ara estic en Formentera, estic pasant-lo molt be.

    Elsie B.

    ResponElimina
  13. Ya he acabado los deberes,han sido muy divertidos,sólo he tenido dos fallos.

    Edu

    ResponElimina
  14. M´han agradat molt els deures. Ah e nat tot es diaen bici.


    Joan

    ResponElimina
  15. Hola Cristian els deures an set molt divertits,ah,el joc a set un poc dificils.Jo el diumenge vaig anar a S'avenc des pouás i en Sa Galeta:):):):):):).

    Sergio Soler.

    ResponElimina
  16. Hola, el meu mosquito ha sobreviscut jejeje. M'agradat mes el joc litre3, que germa o amic es molt travieso.

    Yasmina

    ResponElimina