RockStars



dimecres, 13 de febrer del 2013

AMIC LECTOR V

Bon dia ! Sapigueu que avui estic molt enfadat amb molts de vosaltres. Hem recordat les normes de l'amic lector i alguns no han fet cas. Uns corrien pel pati, jugaven al gronxador, canviaven de lloc per llegir, no s'imposaven al seu amic lector.... O canviam l'actitud o haurem de llevar aquesta activitat. Som responsables del nostre company petit ! No ho oblideu !!
 *Comentau les coses bones i menys bones dels vostres amics lectors*

 

13 comentaris:

  1. Megusta ler con mi a mic lector


    lydia

    ResponElimina
  2. La verdat es que no se porto nada bien la procsima vez que agamos amigo lector quien tenga de compañero lector a Liam le dseo buena suerte.


    Andrea

    ResponElimina
  3. La verdat es que no se porto nada bien la procsima vez que agamos amigo lector al que le toque como compañero Liam le deseo mucha suerte.


    Andrea

    ResponElimina
  4. El meu amic lector es va portar molt bè.

    Neus

    ResponElimina
  5. Li vaig regar unes cuantes vegades per que parlava quan llegia.


    Joan

    ResponElimina
  6. El meu amic lector, en Yosef, es va portar mlt bè.

    ResponElimina
  7. La meua amiga lectora s´ha portat malament pero, despres s´ha portat bé.


    Jan

    ResponElimina
  8. El meu amic lector no s´ha portat molt bé.


    Jan

    ResponElimina
  9. La meva lectora s'ha portat molt bé.


    Lluis

    ResponElimina
  10. La meva amiga lectora a set Ainoa se a potat molt bé:) .


    Noah

    ResponElimina
  11. El meu amic lector era en Dani i sabia portat be:)


    Anthony

    ResponElimina
  12. En Ibra es va portar molt bé:).

    Edu

    ResponElimina