RockStars



diumenge, 15 d’abril del 2012

EXCURSIÓ CALA D'HORT

8 comentaris:

  1. Em va agradar molt nar a cala d' hort perque varem entrar a unes tumbes.
    neus

    ResponElimina
  2. Me va agradar l'escursio de cala d'hor perque
    nos varen contar una histori del jegan i tanbe
    els dibuxus a la paret.
    yasmina

    ResponElimina
  3. En va agradar molt l´escursio a cala d´hort per una historia que nos varen contar , les tumbes que varem visitar i tambe nos varen divertir molt...
    Miguel Angel

    ResponElimina
  4. m'han agradat les fotos de la escursio a cala d'hort. em van agradar les preguntes que van fer al bosc, quan vaig arribar li vaig dir a la meva mare el que haviem fet.
    Jan

    ResponElimina
  5. Cuan Migel i jo varem entrar a la tumba erava divertit.Icuan estavem mirant Migel a entrat a una tumba i cuan saliem Migel estava per tota la eskina super blank.

    Adam

    ResponElimina
  6. Me va gusta molt la histora des gegant des vedra y les vistes eren molt buniques en va agradar moltisim la excursio

    noah

    ResponElimina
  7. ay una foto que salia yasmina que estaba dentro de una queba.
    andrea

    ResponElimina
  8. Jo he pensat que vent les tumbes erava gracios perqué en Miguel ha entrat ha una tumba i cuan hem s'algut tota s'espalda d'en Miguel atava ple de pols blanc hahahahahah

    Adam

    ResponElimina