RockStars



dilluns, 13 de febrer del 2012

VIATGE A BARCELONA



16 comentaris:

  1. A mi em va agradar molt el viatge a barcelona i tambe la actibitats que barem fer.
    Neus

    ResponElimina
  2. A mi lo que mes me va agradar del viatge a Barcelona va ser el Coscocaixa.

    Miguel Angel

    ResponElimina
  3. Nos lo pasamos reguai yo NEUS,INDIRA I YASMINA A LA NOCHE NO PUDIMOS DORMIR I DESPUES NOS DORMIMOS COMO UNAS DORMILONAS O NO
    ANTO.

    ResponElimina
  4. lo que mas me gusto fue en el acurio y cosmocaixa. yasmina.

    ResponElimina
  5. Erava molt divertit i as avio podiem vora totes les illes balears pero`no podiam fer res si no erava pels pares ela mestres

    Adam

    (pero els accens no estan en aquesta ordinador)

    ResponElimina
  6. Aixo era molt divertit perque hem anat al cine i tot!

    Elsie

    ResponElimina
  7. Aixo si que ha set el millor excurcio de la meva vida perque no he viagat per tota la meva vida i ha set dddddiiiiiiiiivvvvvvveeeeeerrrrrrtttttiiittt.


    Adam

    ResponElimina
  8. M'agradat molt el viatge a barcelona.

    Miguel Angel

    ResponElimina
  9. M'va agradar molt el viatje

    noah

    ResponElimina
  10. M'agradat molt el viatge a barcelona.

    Neus

    ResponElimina
  11. moltes grasis per durnus de viatxes

    Anthony

    ResponElimina
  12. Va ser molt guai el viatge a Barcelona.I avore si podem fer aquells dos viatges els podem fer.

    ResponElimina
  13. Que divertit!!!! M'agradat molt narnos de viatge


    INDIRA

    ResponElimina